Thursday, December 1, 2011

JANGAN MENANGIS UNTUKKU

JANGAN MENANGIS UNTUKKU - Percubaan Pertama



LIYA @ NUR ALIYA MAISARAH
“Pilihan aku adalah pilihan keluarga aku. Aku sudah serahkan seluruh cintaku kepada Yang Maha Esa, selebihnya kepada ibu dan ayah. Andai masih ada lagi sisa-sisa cinta yang tertinggal, aku harap ia cukup buat suami yang bakal aku cintai kelak.”

HAKIM @ MUHAMMAD HAKIMMUL FATTAH
“Aku hanya mempunyai satu ruang di hati ini. Aku berharap biarlah ruang itu dimiliki oleh insan yang pantas memilikinya. Insya Allah, aku akan pastikan insan memiliki ruang ini akan menjadi milik isteri aku kelak.”

DAMIA @ DAMIA NUR AYESHA
“Aku sayangkan kalian berdua. Aku takkan pernah sakiti hati kalian. Tapi jika aku hanyut, tariklah aku dari laut yang dalam, semoga aku tidak lemas sendirian. Kalian berdua sentiasa dekat di hati ini. Aku pasti. Sangat-sangat pasti.”

RAZLAN @ MUHAMMAD RAZLAN HAFIZI
“Andai sisa-sisa cintamu yang tertinggal telah dimiliki oleh lelaki lain, apalah lagi yang ada buat diri ini? Aku redha. Aku pasrah. Sekurang-kurangnya kasih sayang kau masih ada buat aku. Cukuplah untuk aku terus bahagia di sini.”


Janganlah kau tangisi cinta itu. Kerna aku sedar ia bukan milik aku...
Janganlah kau tangisi rasa sakitku ini. Aku redha menanggungnya...
Janganlah kau tangisi pemergianku. Doakan aku bahagia di sana....
Janganlah kau tangisi perpisahan ini. Ia lumrah bagi setiap pertemuan....
Dan...
Janganlah kau tangisi untukku. Ia sangat menyakitkan hati ini...



No comments: