Wednesday, September 29, 2010

Cukup berprotokol ker…

Isy..isy..isy..suke suki je kamu umpat cik aryana yer…??? babab nanti…huhuhuhu…

Jumaat yang indah….06082010…aku + dib + yat menyertai kursus protocol memandangkan kami da di tagged as final year students…so, rela or terpaksa…everybody of students of UUM must attend for it…

Habit aku, malam jumaat adalah malam di mana aku menjadi kelawar-woman (stay-up lor….), so, cnfirm la esoknya bangun lewat…

Ops…aku masih sempat tau menghadap Yang Maha Esa…hik..hik..hik...

Kursus tersebut start at 0830…but, should waitin’ for bus at 07.30…oh no….da la wake up on 0630…shower 0700..make-up da smpai 0720…

So, pe lagi, berkejaran la kami bertiga menuju ke Mall…bese la, “Merc’ jemput,kan… (ops..poyo tul la…act, bas buruk jer, but still comfortable tau…?

Dress up punya la cun melecun ngalahkan mak datin y nk attend event, mata lak mendedahkan segala-galanya….kuyu beb…ngantuk gile…..da la sepanjang kursus tu berlangsung, bintang-bintang sntiasa menemani aku. (ala, sme je ngn Dib + Yat…x mo ngaku konon..cubit,kang…)

When break time come, pic time..hahahahaha…xde mood la nk merakam saat2 terindah…but still de beberapa koleksi memandangkan ia amat penting dalam hidup kami…(ops, penting saat ken k tengok mata kuyu kamu tu, cik aryana oooiiii….)

Masa y di nanti-nanti menjelang….lunch time…hohoho…lapar beb…breakfast da la xde….lunch at 1100…

1st menus are cream soup…a piece of bread…a syrup…butter…waaa….stress beb…sould eating via practicing your protocol style….i hate it…terbayang pulak cite-cite lame zaman shake spears dulu2….isy…

2nd menus are chicken chop…a syrup…oh no….aku mmg x bape suke western food…(maklum la, perut cik aryana ni perut nasi…) susahnya nk potong ayam tu, da la kne kecik-kecik jer…besenyaaku ngap jer...(aku makan cam upin ipin makan ayam tu..elllleeeehh...dorg y tiru aku, bukan aku y tiru dorg tau....)

3rd menus are ice cream...huhuhuhu....ngap je la....eskrim vanila jer...ok la tu...

waaa.....moment2 y paling indah bila program da abis....yeeess....!!!!!

pe lagi...balik...then smbung tidur....


ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ops...ni cik aryana nk shared ngn korang....hehehe...


aku bersama Dib + Yat...


bersama Dib + Yat ngn Una...


ops....inilah roommate baru aku....

bersama jiran sebelah yang haruk pikuk...

No comments: